O CONCELLO FAI PÚBLICO O ESTUDO DE REORDENACIÓN DO TRÁFICO NA RÚA DA PRAVIA E ANUNCIA O VINDEIRO CAMBIO DE DIRECCIÓN

O Vicealcalde e responsable de Mobilidade do Concello de Vilalba, Modesto Renda, presentou este martes os resultados e conclusións do estudo de tráfico sobre a reordenación do sentido de circulación da Rúa dá Pravia.

O cambio, que se acometerá «o máis axiña posible» permitirá reducir un 33% o tráfico nesta céntrica rúa. Renda cualificou este día de «felicidade e orgullo», ao poder presentar un «estudo non que os profesionais fosen protagonistas» e que servise para analizar «se había algún condicionante a ter en conta» á hora de cambiar o sentido desta rúa.

O edil de Mobilidade tamén se fixo eco das demandas dos veciños/as e do sector comercial da capital chairega. «É unha decisión baseada en criterios de mobilidade e comercial, pero tamén de índole persoal, porque me comprometín. Non hai día que non me falen desta cuestión», asegurou.

Sen aventurarse a dar prazos, Renda engadiu que «o máis axiña posible, unha vez se organice o traballo dos empregados municipais», procederase a modificar a sinalización nesta rúa, instalar outra nova nalgunhas entradas e cambiar o pintado na calzada.

Silvia Pérez Gómez, responsable de consultoría de iPlan, empresa encargada do estudo, explicou todo o proceso á hora de tomar as medicións e recompilar os datos necesarios para facer a análise da circulación na Rúa dá Pravia. Para iso, tívose en conta non só esta vía, senón «todo o armazón diario da contorna».

«Analizamos todas as vías de entrada ao núcleo urbano, identificáronse os puntos de acceso en función do tráfico, colocáronse cámaras nos cruces para ver os aforos direccionales e identificáronse as horas puntas no día para ver os puntos de conflito. A partir de aí, xerouse un modelo de situación futura, co cambio de sentido, e concluíuse que os fluxos circulatorios «equilíbranse», reducíndose un 33% o tráfico na Rúa dá Pravia e redistribuíndose a outras, como a Avenida Terra Chá, Plácido Peña e, en menor medida, Conde Pallares.

Tamén se analizou o funcionamento das interseccións, tanto a nivel de servizos como no cociente de conxestión, e o resultado foi que «non se identificou ningún problema de conxestión co cambio de sentido», dixo Silvia Pérez.

Aquí podes consultalo: